מות הסוכן: הדמויות אומרות על עצמה


הדמות אומרת על עצמה-ביף על עצמו

15
                                                                                                )כשלוקח סיגריה מהפי(:כשאני
                                                                                                מריח אחת כזאת.

                                                                                                )כשאומר להפי על המיטות שלהם(:
                                                                                                המון חלומות ותוכניות

16
                                                                                                )מדבר עם הפי על נשים(
                                                                                                אני הכנסתי אותך לזה זוכר ?

17
                                                                                                )להפי( אין לי מושג מה זה עתיד
                                                                                                אין לי מושג אפילו מה אני צריך
                                                                                                לרצות.


                                                                                                ביזבזתי שש או שבע שנים אחרי
                                                                                                התיכון על לקחת את עצמי בידיים.
                                                                                                נער שליח, סוכן, ג'וב פה, ג'וב
                                                                                                שם, דרך דיי מחורבנת בשביל
                                                                                                להמשיך ולהתקיים. לעלות על
                                                                                                הרכבת התחתית בבקרים הלוהטים
                                                                                                של הקיץ. להקדיש את כל החיים
                                                                                                שלך לירשום המלאי. או לצלצל
                                                                                                לאנשים, למכור, או לקנות...
                                                                                                לסבול חמישים שבועות כל שנה
                                                                                                בשבילי שבועיים חופש, כשמה
                                                                                                שמתחשק לך לעשות זה להיות בחוץ.
                                                                                                ותמיד אתה צריך להשתדל להיות
                                                                                                יותר טוב מהשני, ולזה קוראים
                                                                                                "לבנות לעצמך עתיד".

18
                                                                                                היו לי כבר איזה עשרים שלושים
                                                                                                ג'ובים מאז שעזבתי את הבית,
                                                                                                לפני המלחמה. ותמיד זה נגמר
                                                                                                אותו דבר. ...

                                                                                                ...אין דבר שנותן יותר השראה
                                                                                                ממראה של סוסה, ושל סייח חדש.
                                                                                                וקריר שם עכשיו,

                                                                                                ... ובכל פעם שמגיע האביב למקום
                                                                                                הזה תופסת אותי פתאום ההרגשה
                                                                                                הזאת.
                                                                                                אלוהים אני לא מתקדם לשום מקום!
                                                                                                מה לעאזאזל אני עושה? משחק עם
                                                                                                סוסים בשביל עשרים ושמונה דולאר
                                                                                                בשבוע.

                                    אני בן שלושים וארבע
                                                                                                ואני מוכרח
                                                                                                לבנות לי עתיד. בגלל זה חזרתי

                                                                                                הביתה בריצה.  ועכשיו אני מגיע
                                                                                                הנה ולא יודע מה לעשות עם עצמי.

                                                                                                תמיד השתדלתי שלא לבזבז את
                                                                                                החיים שלי, ובכל פעם שאני חוזר
                                                                                                הנה אני יודע שכל מה שעשיתי
                                                                                                - זה לבזבז את החיים שלי.


                                                                                                אני פשוט מבולבל לגמרי, אולי
                                                                                                הייתי צריך להתחתן. אולי הייתי
                                                                                                צריך להתקע באיזה עסק. אולי
                                                                                                זאת הצרה שלי. אני כמו ילד. אני
                                                                                                לא נשוי. אני לא מרוצה בעסקים.
                                                                                                אני רק- אני כמו ילד.

19
                                                                                                )להפי(.
                                                                                                גברים שבנוים כמונו צריכי
                                                                                                לעבוד בחוץ, באוויר הפתוח!

                                                                                                יכירו אותנו בכל האיזור

                                                                                                )להפי( אם היית בה אתי הייתי
                                                                                                מאושר שם.

20
                                                                                                )להפי( נעמוד יחד, אחד בשביל
                                                                                                השני. יהיה לכל אחד מאיתנו על
                                                                                                מי לסמוך.
21
                                                                                                )להפי( הייתי רוצה למצוא אחת,
                                                                                                קבועה.מישהי עם... בן אדם.

22
                                                                                                )להפי על אוליבר( אני הייתי
                                                                                                היחיד שהוא הירשה לו לנעול את
                                                                                                החנות.

                                                                                                )להפי( אילו רק הייתי יכול
                                                                                                להשיג עשרת אלפים ...  - הייתי
                                                                                                יכול לקנות חווה יפיפיה.

22
                                                                                                בחווה אני אוכל לעבוד כמה שאני
                                                                                                אוהב, ואם זה להיות משהו.

23
                                                                                                )על אוליבר( הוא נורא החזיק
                                                                                                ממני, אני הייתי היחיד שהוא
                                                                                                הירשה לו לנעול את החנות.

26
                                                                                                )לוילי, על הכדור(: הוא לא
                                                                                                מפסיק לברך את היוזמה שלי
                                                                                                כל הזמן.


31
                                                                                                )על הילדים( אני חושב שהם ינקו
                                                                                                אצלי את החדר של הבוילר.
51
                                                                                                אני רוצה להשתנות, אני מנסה.

52
                                                                                                אני רוצה להסתובב לראות מה קורה

53
                                                                                                אני פשוט לא מסוגל להחזיק מעמד

56
                                                                                                אני שונא את העיר הזאת ואני
                                                                                                נישאר כאן.

58
                                                                                                עשיתי שטויות. אני יודע את זה,
                                                                                                אימא. אבל עכשיו אני נישאר.
                                                                                                ואני נישבע לך שאני תופס את
                                                                                                עצמי בידים.
                                                                                                אני אנסה- ואני אצליח.

58
                                                                                                אני אוהב לשרוק לפעמים.

59
                                                                                                )על העסקים( אנחנו לו שייכים
                                                                                                בכלל לבית המשוגעים הזה, העיר.
                                                                                                היינו צריכים לערבב מלט באיזה
                                                                                                שדה פתוח, או.. או להיות נגרים
                                                                                                לנגר מותר לשרוק.